Set Ekzema Shaklee

SET ECZEMA UNTUK ORANG DEWASA

Assalamualaikum…

Berita baik untuk mereka yang mempunyai athma (Athma), resdung (Sinus), alergi (Allergy), gegata (Hives) dan sakit kulit (Eczema).

Kami kini menyediakan set suplemen terbaru khas untuk anda yang mempunyai salah satu daripada lima simptom yang dinyatakan di atas, yang dikenali sebagai ASAHE set, iaitu set Alfalfa untuk penyakit 5 serangkai.

“ASAHE” bukanlah nama sebenar kepada penyakit 5 serangkai ini, tapi, kami namakan khas (agar mudah untuk diingati) merujuk kepada akronim penyakit 5 serangkai ini dalam bahasa Inggeris iaitu

– Athma, Sinus, Allergy, Hives and Eczema.

Apakah vitamin yang sesuai?

Vitamin yang kami cadangkan ialah Vitamin C, B-Complex dan Alfalfa.
Mengapa?

    Vitamin C – Ianya sebagai antioksidan yang baik. Sangat penting untuk meningkatkan antibodi seseorang.
    B-Complex – Bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon.
    Alfalfa – Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives). Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka.

Siapa yang memerlukan set ini?

    Individu yang mempunyai salah satu daripada penyakit 5 serangkai ini – athma (Athma), resdung (Sinus), alergi (Allergy), gegata (Hives) dan sakit kulit (Eczema)
    .
    Malah, ibu yang menyusu dan mendapati anaknya mempunyai salah satu daripada simptom tersebut turut digalakkan untuk mengambil set ini, agar nutrien yang diperlukan dapat di salurkan pada bayi anda melalui susu ibu. Selain intu, alfalfa juga sangat terkenal sejak dari dahulu lagi sebagai penggalak susu (galactagogue).

    Selain dari itu GLA COMPLEX, OMEGA GUARD, ESP  dan VITAMIN E turut membantu mengatasi ECZEMA anda..

    Fungsi setiap item membantu merawat ekzema:

    Gla : Masalah ekzema dan masalah kulit yang lain mungkin kekurangan GLA, jadi mengambil produk yang mengandungi GLA boleh memberi manfaat kepada mereka, kata UMHS. Memetik satu kajian, lebih daripada 1,200 pesakit ekzema dan dermatitis yang mengambil produk yang mengandungi GLA membantu mengurangkan gatal-gatal, edema, pembentukan kerak dan kemerahan. Kajian-kajian lain telah menemui ia dapat membantu untuk merawat ruam kulit yang berkaitan dengan alahan dan gatal-gatal.

Omega Guard: kandungan omega 3 di dalamnya akan mengawal keradangan kulit yang berlaku

ESP: serbuk soya yang tulen ini mengandungi protein tinggi dan mampu menghasilkan sel-sel kulit yang baru, juga meredakan alergik yang dihadapi anak yang menghidap ekzema

Vita E: akan membantu merawat luka-luka yang terjadi kerana ekzema dan kesan parut yang sangat minimum

Pm@wassap Pakar Perunding Supplement Anda:
♥Hidayah 0182495100
♥Email: adi_alongz@yahoo.co.uk
♥Blog: ummiraniahealthandbeauty.blogspot.com
♥SID: 1089483
☆FREE GIFT
☆FREE CONSULTATION
☆HARGA PALING JIMAT


Posted via Blogaway

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment