Shaklee untuk Tumor dan Kanser

Untuk tumor dan kanser:

My fren amik alfalfa je..then doc sgt terkejut coz tumor dia makin mengecut
Alfalfa tidak merangsang sel kanser utk mnjadi aktif

1. ALFALFA : Alfalfa mampu meningkatkan tahap kealkalian badan, sel kanser sukar untuk merebak dalam badan yang tinggi bacaan alkalinya.

2. NUTRIFERON : Nutriferon merupakan produk unik Shaklee kerana ia mampu meningkatkan interferon semulajadi yang mampu dihasilkan oleh tubuh. Formula Nutriferon telah dipatenkan dan tidak boleh diciplak oleh mana2 saintis lain. Nutriferon berfungsi untuk menghentikan penghasilan tumor kerana ia bertindak untuk meningkatkan tahap imuniti badan pada kadar yang optimum.

3. CAROTOMAX : Carotomax merupakan kapsul sejenis kapsul lembut yang mengandungi sumber karetenoids yang diperlukan oleh tisu- tisu badan terutamanya tisu pada paru- paru. Ia juga berperanan untuk memulihkan tisu- tisu yang rosak akibat radikal bebas.

4. VITAMIN C : Berfungsi untuk merangsang pengeluaran sel darah putih untuk melawan kehadiran sel kanser dengan lebih berkesan. Tubuh yang mengandungi lebih banyak kandungan vitamin C boleh menghasilkan sel- sel badan yang lebih sihat & sempurna.

5. VIVIX : Resveratrol Tonik Vivix Shaklee yang memang terbukti memudakan sel-sel tubuh yang juga beerti memberikan impak positif terhadap sel-sel tumor agar tidak membiak kerana keupayaan sel tubuh memproduksi yang baru serta mengubah DNA dengan melambatkan penuaannya.

Selamat Mencuba!

♥Pm@wassap Hidayah 0182495100♥
♥Fb: Adi Hidayah♥
♥Email: adi_alongz@yahoo.co.uk♥


Posted via Blogaway

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment