Supplement untuk Sawan

Set Sawan

♥MEAL SHAKE
Mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral atau kita panggil juga ia sebagai multivitamin. Terdapat banyak kegunaan, selain membantu meningkatkan system imun badan, Meal Shake juga bagus untuk menangani masalah Eczema anak dan anak demam. Meal Shake juga membantu menambah selera makan anak dan merawat sembelit kerana didalam Meal Shake ini mengandungi mineral Zinc yang berfungsi untuk merangsang selera makan anak dan Fiber untuk membantu anak melawas.

♥OMEGA GUARD
Omega Guard pula dihasilkan dari minyak ikan tulen yang mana menurut kajian , sebahagian dari sel otak kita terdiri dari Omega. Omega Guard dikatakan mampu melembutkan sel-sel otak untuk membantu perjalanan serotonin agar menjadi lebih lancer. Serotonin pula merupakan hormone yang dihasilkan dibahagian otak yang membantu kita bermood ceria dan gembira. Bagi orang dewasa yang mengalami masalah sawan atau berkemungkinan diserang sawan, kita cadangkan supplement Nutriferon dan
B Complex.

♥Nutriferon
Bertindak mengaktifkan sel pertahanan badan supaya ia nya dapat melawan virus dikala tubuh diserang. Nutriferon juga dikenali sebagai penguat system pertahanan tubuh.

♥B Complex
Sangat bagus untuk merangsang penghasilan hormone serotonin. Sebab itu jika kita stress kita sangat digalakkan untuk mengambil B Complex.

Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini??
Sila hubungi saya segera :
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●Hidayah 0182495100
SID: 1089483
Fb: Adi Hidayah
Blog: ummiraniahealthandbeauty.blogspot.com
Email: adi_alongz@yahoo.co.uk
●●●●●●●●●
☆COD: kajang, bangi, semenyih, putrajaya
☆Pos laju: Seluruh Malaysia
★★★Ready Stock Available!!!★★★


Posted via Blogaway

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment