Jom Sertai Kami di Shaklee

Untuk berbisnes dn berjaya..kenali dan pilih mentor anda yg betul2 boleh bawa anda ke puncak kejayaan...Dalam tempoh setahun yg lepas...cuba lihat mentor yg anda nak pilih tu kini ;;
● ..adakah bisnesnya masih sama ..berfokuskan kpd 1 bisnes ,???atau dah bercampur aduk seperti katak melompat2??
● adakah incomenya telah bertambah 5 angka?atau masih ditakuk lama??
● Adakah dia berjaya dpt percutian 6 bintang tajaan company yg mereka join itu?
● Adakah kereta dia dibayar oleh company?
● Adakah dia mendapat pengiktirafan dan award drpd company yg dia join sblm ni?

Nak pilih mentor dn company bisnes..pilih la yg betul...kerana memilih syarikat yg salah..akan membawa anda kpd kehampaan..walaupun modalnya hanya rm 5..

Modal shaklee x mahal pun..rm 65 sahaja seumur hidup.Tapi company bayar saya beratus2 kali ganda drpd rm 65 yg sy bayar bulan april 2013 yg lepas. Dan kini..setelah 1 tahun..saya masih setia dgn syarikat ini..Kenapa? Kerana...saya memilih syarikat yg betul....dan fokus..

Kepada anda yang ingin menjadi mentee saya..boleh pm yer..Saya sedia bantu anda berjaya ubah hidup anda dn bebas hutang.!!

Salam kejayaan.
♥ Miracle Happens when u believe ♥
Hidayah
Pm@wassap Hidayah 0182495100
Fb: Adi Hidayah
Email: adi_alongz@yahoo.co.uk
Blog: http://ummiraniahealthabdbeauty.blogspot.com


Posted via Blogaway

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment