Nak Saya Belikan Vitamin Anda??

Anda nak saya belikan Vitamin Pilihan Ramai ini?? Boleh jer...● Wassap 018 2495100 ●
Saya sedia membantu anda menjadi perunding Vitamin Semulajadi ini..
♥ Terbukti Berkesan
♥ Halal
♥ Diluluskan KKM
♥ Mesra Alam

Jom sama2 beringat...Untuk Anda Yang Pentingkan Kesihatan Tubuh Badan...Sihat Anda..Sihatlah Keluarga..

Nak Saya TOLONG BELIKAN VITAMIN SHAKLEE anda dengan harga yang mampu anda miliki....Boleh Jer...
■ Saya tolong belikan...Jangan Risau...Postage terus ke depan pintu rumah Anda..
■ Kalau nak saya Daftarkan anda menjadi Ahli Shaklee pun boleh. Rm65 shj seumur hidup. So that anda akan menerima pelbagai manfaat dr Vitamin Shaklee ini..

Jomm....Hubungi Saya Segera :

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

~~~Pakar Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡ Hidayah Sha'ari
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 1089483]
♡♡ Contact No : 018 2495100
♡♡ Email : adi_alongz@yahoo.co.uk
♡♡ Blog: ummiraniahealthandbeauty.blogspot.com

♥♥ COD area Kajang, Bangi, Putrajaya, Ampang, Semenyih
♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

■■Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1089483 untuk dapatkan supplement anda ■■

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease**

Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'..


Posted via Blogaway

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment