Nak jadi Ahli dan dapat banyak kelebihan?

Sapa nak saya daftarkan Keahlian Shaklee anda?
RM 65 seumur hidup.
Postage Beg Rm 10 (sem) , Rm 20 (s/s)

■ HANYA PENUHKAN DETAIL DIBAWAH DAN PM DI INBOX SAYA ■

Nama Penuh :
No Kad Pengenalan :
Nama Pasangan :
No K/P Pasangan :
Alamat :
Email :
No Telefon:
No Akaun Maybank(untuk bonus) :
Cawangan Maybank :
Kalau xde maybank, akaun bank lain pun boleh :

★★ Ingin Ketahui Rahsia Kami Melakar Impian,  Merealisasikan Harapan dan Ingin Pelajari Rahsia Kejayaan Luar Biasa Kami Menjemput Rezeki sehingga Berjaya Dalam Shaklee ??? Mari sertai Saya di Empayar JVS★★

Pm saya yer bagi yang berminat mencipta kejayaan seperti kami.

■Kepakaran saya adalah dalam bidang meningkatkan nilai kehidupan, manfaat kesihatan & menambahkan pendapatan orang lain dalam menjadi Pakar Perunding Vitamin Semulajadi ■

♥ Fast Action, Fast Result ♥

Salam Sayang..
★ Shaklee Independent Distributor ★
Hidayah & Ridzuan
0182495100
Wassap@Sms@Call@Pm Inbox
FB : Adi Hidayah
Blog : http://ummiraniahealthandbeauty.blogspot.com


Posted via Blogaway

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment