Set Persediaan Bakal Jemaah Haji dan Umrah

Set Persediaan Bakal Haji dan Umrah

1. Performance Drink- untuk mencegah masalah pengdehidratan sepanjang berada di sana terutama waktu panas terik. Ianya juga baik demi memastikan jemaah haji ini sentiasa bertenaga sepanjang menunaikan ibadah.Bawak 1 canister terus.. memang secanister habis... bancuh dlm botol air mineral dengan air zam2... sehari 2-3x minum, pasti best dan bertenaga...

2. Nutriferon - Ini penggalak sistem imun bagus utk antibodi.. Ia umpama pengganti panadol, aspirin, etc (say no to panadol, pain killer). Tak perlu makan setiap hari. Memadai 2-3 paket sehari, dan sekiranya jemaah haji berasa tidak sihat (demam/batuk/ selsema dll) boleh diambil sepeket setiap hari..Ia selamat utk ibu menyusu... dan sesuai utk lelaki dan juga wanita.

3. Kalsium @ Ostematrix- Sesungguhnya ibadah haji memerlukan kudrat yang banyak maka keperluan kalsium juga tidak boleh dipandang remeh. Ianya sangat penting agar kaki kita tidak mudah merasa kebas atau bahasa lain terasa seperti sesemut atau lebih teruk boleh terjadi ialah kekejangan kaki akibat terlalu lama berdiri atau banyak berjalan.

4. Advance Joint Health Tablet - sesuai untuk mereka yang mengalami sakit-sakit sendi terutama bagi jemaah haji yang berumur yang mengalami sakit-sakit sendi terutama di bahagian lutut.

Pakar Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡ Hidayah Sha'ari
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 1089483]
♡♡ Contact No : 018 2495100
♡♡ Email : adi_alongz@yahoo.co.uk
♡♡ Blog: ummiraniahealthandbeauty.blogspot.com

♥♥ COD area Kajang, Bangi, Ampang, Putrajaya
♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

■■Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1089483 untuk dapatkan supplement anda ■■


Posted via Blogaway

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment