Testimoni Abah dengan VIVIX

3 hari lepas abah gi buat check up darah tinggi n lain2 macam biasa tiap2 bulan. Tanya abah macam mana check up tu? Abah cakap DARAH TINGGI DAH MAKIN BAIK. BUAH PINGGANG PUN TAKDE MASALAH. KOLESTEROL PUN TAK DE DAH.
Memang terkejut mulanya. Saya bagi GARLIC COMPLEX, OMEGA GUARD dan VIVIX pada abah. VIVIX TAK HABIS 1 BOTOL PUN!
Saya cadangkan sesiapa yg mengalami masalah sebegini PATUT CUBA VIVIX.

Kepakaran saya adalah dalam bidang meningkatkan nilai kehidupan, manfaat kesihatan & menambahkan pendapatan orang lain dalam menjadi Pakar Perunding Vitamin Semulajadi..

Anda nak saya belikan Vitamin Pilihan Ramai ini?? Boleh jer...
● Wassap 018 2495100●
Saya sedia membantu anda menjadi perunding Vitamin Semulajadi ini..
♥ Terbukti Berkesan
♥ Halal
♥ Diluluskan KKM
♥ Mesra Alam

Jom sama2 beringat...Untuk Anda Yang Pentingkan Kesihatan Tubuh Badan...Sihat Anda..Sihatlah Keluarga..

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

~~~Pakar Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡ Hidayah Sha'ari
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 1089483]
♡♡ Contact No : 018 2495100
♡♡ Email : adi_alongz@yahoo.co.uk
♡♡ Blog: ummiraniahealthandbeauty.blogspot.com

♥♥ COD area Kajang, Bangi, Ampang, Putrajaya
♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

■■Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1089483 untuk dapatkan supplement anda ■■


Posted via Blogaway

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment